Albert Heijn – Vers, Verser, Verst.


Aftermovie van het interne evenement ‘Vers, verser, verst’. Het evenement Vers, Verser, Verst informeert de winkelmedewerkers over nieuwe initiatieven binnen het bedrijf op het gebied van groente en fruit.


 

Albert Heijn – Vers, Verser, Verst.

Tijdens deze dag zijn supermarktmanagers en groentemannen uitgenodigd om te zien hoe de keten van groente en fruit in elkaar zit en om de nieuwe aanpak van Albert Heijn te introduceren. Hierin staan groente en fruit centraal en wordt het motto Vers, Verser, Verst gecommuniceerd. 

Naar aanleiding van dit evenement werd er gevraagd om een sfeerimpressie te maken van de dag. Om een idee te krijgen van het evenement zijn er een aantal quotes die inhoudelijk ingaan op het evenement maar ook op de nieuwe aanpak van Albert Heijn. De video wordt vervolgens verspreid via de interne kanalen waar medewerkers kunnen zien wat hun te wachten staat met betrekking tot de nieuwe visie. 

Er is gebruik gemaakt van tekst in beeld, interviews, muziek en sfeerbeelden. Op deze manier straalt de boodschap van Vers, Verser, Verst van het beeld.

Diensten ingezet voor Albert Heijn: 

  • Filmen
  • Montage

Het resultaat.

Screengrabs.

Onze andere projecten.

Om de beste content te creeeren proberen wij onze partners zo goed mogelijk te begrijpen en sparren we graag over hoe iets beter zou kunnen. Benieuwd wat voor projecten we nog meer hebben gedaan?


 

Samen aan de slag met video voor jouw bedrijf?

Om de beste content te creëren proberen wij onze partners zo goed mogelijk te begrijpen en sparren we graag over hoe iets beter zou kunnen. Benieuwd hoe het is om partner te zijn met ons?